Фейкові санкції

Попередня тема - Наступна тема

Wednesday

Схоже, що Росія почала накопичувати підпільний флот танкерів для транспортування свого СПГ у формі передачі права власності на судно, подібно до кроків, які Москва розпочала після вторгнення в Україну, щоб створити тіньовий флот для експорту нафти та продуктів в умовах західних санкцій.


Росія вже накопичила великий тіньовий флот нафтових танкерів, і зараз вона працює над подібним планом для СПГ, щоб обійти поточні та майбутні санкції щодо свого СПГ, згідно з даними постачальників баз даних судноплавства, цитованих Bloomberg.

Аналіз Bloomberg показав, що за останні три місяці маловідомі судноплавні компанії, які працюють із зони вільної торгівлі Дубая, отримали у власність щонайменше вісім суден, згідно з даними бази даних судноплавства Equasis. З них чотири СПГ-газовози льодового класу вже отримали схвалення російської влади на проходження арктичного маршруту в Росії цього літа. Схоже, Москва також видала рекордну кількість дозволів на цей маршрут, Північний морський шлях. Деякі з танкерів з новими власниками не мають перерахованих страховиків — ще одна ознака того, що судно тепер є частиною «темного флоту».

«Є кілька ознак того, що Росія намагається створити темний флот для СПГ», — сказав Bloomberg Мальте Хамперт, засновник аналітичного центру Arctic Institute у Вашингтоні.

Передача права власності на судна маловідомим організаціям у малопрозорих юрисдикціях за межами Росії разюче нагадує дії Росії дворічної давнини, коли Москва почала накопичувати темний флот заради своєї нафти, зазначає Bloomberg.

Росія прагне отримати більшу частку світового ринку СПГ, але санкції США затримали запуск проекту Arctic LNG 2, а ЄС лише цього тижня заборонив нові інвестиції, а також постачання товарів, технологій і послуги із завершення споруджуваних LNG-проектів, таких як Arctic LNG 2 і Murmansk LNG.

ЄС також забороняє операції з перевалки російського СПГ до третіх країн на території ЄС після перехідного періоду в 9 місяців. Цей перший крок ЄС проти російського СПГ може пришвидшити створення тіньового російського парку СПГ.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Ось такі вони, байденівські санкції ...

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

З квітня по червень Євросоюз закупив у Росії понад 12,7 млрд кубометрів, у США – 12,3 млрд кубометрів.


Директор російського департаменту економічного співробітництва МЗС Дмитро Бірічевський каже, що зараз Росія постачає 15% від загального обсягу природного газу, імпортованого Євросоюзом. Це незважаючи на те, що ЄС вирішила відійти від REPowerEU ще в травні 2022 року, щоб відійти від Росії та відрізати її від потоку енергетичних прибутків.

Бірічевський зазначив, зокрема, той факт, що Франція імпортувала 4,4 мільярда кубометрів зрідженого природного газу (СПГ) у першому кварталі 2024 року, що більш ніж удвічі перевищує приблизно 2 мільярди, які вона імпортувала у 2023 році.

Перше місце, як і раніше, займає Норвегія, яка поставила в ЄС 23,9 млрд кубометрів у другому кварталі. До вторгнення в Україну Росія займала перше місце.

Німецький уряд стверджує, що більше не імпортує газ із Москви. Однак багато держав-членів чітко це роблять.

З огляду на нові вимоги припинити російський імпорт і позбавити військових коштів Путіна, представник Вільної демократичної партії (ВДП) з питань енергетичної політики запропонував ЄС «платити Україні фіксовану суму допомоги та поставок зброї за кожен кубометр імпортованого російський газ».

Питання імпорту російського газу є триваючою сагою, з повідомленнями про те, що поставки з Росії фактично відмиваються через інші країни та трубопроводи, щоб уникнути позначення «російським».

Ці нові дані надходять на тлі не менше ніж 14 пакетів санкцій, включаючи останній, прийнятий у червні, який конкретно забороняє транзит російського СПГ.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

У відповідь на повномасштабне вторгнення Росії в Україну в лютому 2022 року Європейський Союз і кілька інших західних країн запровадили широкі санкції проти Росії, намагаючись зупинити торгівлю російською нафтою. У грудні 2022 року країни G7 ухвалили рішення про обмеження ціни на нафту. Проте Росія знайшла способи обійти ці санкції, насамперед через створення «тіньового флоту» з нафтоналивних танкерів.

Незважаючи на жорсткі санкції Міністерства фінансів США, спрямовані проти тіньового флоту, Росія продовжує його розширювати, вводячи нові танкери, що дозволяє стабільно експортувати та ухилятися від обмеження цін на нафту. Лише 36% російського експорту нафти було доставлено танкерами, застрахованими IG. Для інших поставок Росія використовувала свій тіньовий флот, який відповідав за експорт ~2,8 мб/день сирої нафти та 1,1 мб/д нафтопродуктів у березні 2024 року.

Дані Kpler показують, що в квітні 2024 року 83% сирої нафти і 46% нафтопродуктів було відвантажено тіньовими танкерами. Зменшення ролі основного флоту фундаментально підриває важелі обмеження ціни.


Тіньовий флот — це сукупність застарілих і часто погано обслуговуваних суден із нечіткою структурою власності та відсутністю страхування. Різко зросла кількість старих, застарілих кораблів, які відправляються з Росії. ЄС нещодавно запровадив законодавство, спрямоване на боротьбу з продажем основних танкерів російській тіньовій торгівлі, але проблема залишається. Росії вдалося розширити свій флот тіньових танкерів, додавши 35 нових танкерів замість 41 танкера, доданого до списку SDN OFAC з грудня 2023 року. Ці танкери, віком понад 15 років, управляються за межами ЄС/G7. Оскільки 85% танкерів старше 15 років, ризик розливів нафти в морі підвищується.


Тіньовий флот становить значну та зростаючу загрозу для навколишнього середовища. Старі та недостатньо застраховані судна збільшують ризик розливів нафти, потенційної катастрофи, за яку Росія, швидше за все, відмовиться платити. Судна можуть спричинити зіткнення, витік нафти, несправність або навіть затонути, становлячи загрозу для інших кораблів, води та морського життя. За оцінками, понад 1400 кораблів перейшли на темну сторону, обслуговуючи Росію, потенціал шкоди навколишньому середовищу є значним. Наприклад, з початку 2022 року 230 танкерів тіньового флоту 741 раз транспортували російську сиру нафту через данські протоки. Крім того, танкер тіньового флоту, який прямував для завантаження нафти в Росію, зіткнувся з іншим судном у протоці між Данією та Швецією. Минулого року повністю завантажений нафтовий танкер втратив рух і протягом шести годин дрейфував біля датського острова Лангеланд. Відновлення після будь-якого потенційного розливу нафти може зайняти десятиліття.

Крім екологічної проблеми, морська російська нафта майже повністю спрямовується на азіатські ринки, де найбільшими покупцями є Індія, Китай і Туреччина. У 2023 році 86% експорту нафти йшло до дружніх країн порівняно з 40% у 2021 році, а також 84% експорту нафтопродуктів порівняно з 30% у 2021 році. Ця зміна напрямків експорту підкреслює зміну геополітичного ландшафту ринку нафти через санкції та зростання тіньового флоту.

Було запропоновано кілька заходів для вирішення проблем, пов'язаних з тіньовим флотом. Вони включають суворіші санкції щодо окремих суден, посилений контроль за фінансовими установами, залученими до російських нафтових угод, і штрафи, які обмежуватимуть продаж або виведення з експлуатації танкерів. Країни G7 вживають заходів для посилення контролю над ціновою межею та подальшого тиску на Росію. США запровадили низку санкцій проти суден і судновласників, підозрюваних у порушенні ліміту цін. Однак залишається побоювання, що ці заходи можуть призвести до підвищення цін на енергоносії та ескалації напруженості з Росією. У МЗС Данії заявили, що "російський тіньовий флот є міжнародною проблемою, яка вимагає міжнародних рішень".

Тіньовий флот дозволив Росії обійти західні санкції та продовжувати отримувати прибуток від експорту нафти, але це коштувало значної ціни. Екологічні ризики, пов'язані з цими старими та погано обслуговуваними суднами, викликають тривогу, а зміна моделей торгівлі нафтою змінює геополітичний ландшафт. Вирішення цієї складної проблеми вимагатиме узгоджених міжнародних зусиль і тонкого балансу між дотриманням санкцій і забезпеченням стабільності енергетичних ринків. Ситуація є нестійкою, і потреба в діях стає дедалі гострішою.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Протягом останніх тижнів Росія використовувала для експорту своєї нафти все більше нафтових танкерів, які перебувають під санкціями Заходу, що вказує на те, що Москва стала більш успішною, ігноруючи обмеження США та ЄС.


Відповідно до даних відстеження танкерів, зібраних Bloomberg, у серпні загалом шість нафтових танкерів, які перебувають під санкціями США, ЄС або Великої Британії, завантажили нафтові вантажі з Росії, і принаймні ще шість зробили те саме у вересні.

Дані показали, що щонайменше 17 підсанкційних танкерів покинули російські порти, завантажені нафтою, з кінця квітня. Тепер ця тенденція, схоже, прискорюється: вантажі завантажують переважно танкери, що належать російському державному оператору танкерного флоту «Совкомфлот».

У лютому 2024 року Міністерство фінансів і Держави США атакували "Совкомфлот" і більше десятка танкерів, пов'язаних з російським державним оператором флоту.

ЄС також внесли в санкції судна так званого «темного флоту», який накопичила Росія. Сполучене Королівство прямо націлилося на судна тіньового флоту Путіна, який Росія використовувала для обходу санкцій Великої Британії та G7, у своїх перших санкціях, спрямованих безпосередньо проти темного флоту, який, за оцінками, зріс до понад 600 танкерів, які, як відомо, відправляли нафту під санкції принаймні один раз.

У відповідь на запити Bloomberg Совкомфлот, також відомий як SCF, заявив, що оскільки він не має зв'язків із західними країнами, він не може розглядатися як суб'єкт цих санкцій.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Росія прискорює експорт природного газу до Китаю через трубопровід «Сила Сибіру», прагнучи вийти на максимальну потужність до кінця 2024 року — на цілий рік раніше запланованого. «Газпром», російський державний енергетичний гігант, домовився з Китайською національною нафтовою корпорацією (CNPC) збільшити поставки в грудні, досягнувши проектної потужності трубопроводу в 38 мільярдів кубометрів (млрд кубометрів) на рік.


Це збільшення газових потоків відображає поворот Росії до Китаю, оскільки Москва прагне замінити втрачених європейських покупців після вторгнення в Україну. Згідно з підрахунками Bloomberg, «Газпром» уже збільшив поставки, відвантаживши 20,8 млрд кубометрів за перші вісім місяців 2024 року, наблизившись до минулорічних 22,7 млрд кубометрів.

На додаток до газопроводу «Сила Сибіру», Росія розробляє другий трубопровід із Далекого Сходу, який, як очікується, додасть 10 млрд кубометрів на рік до 2027 року. Проте тривають переговори щодо запропонованого проекту «Сила Сибіру 2», який може підштовхнути загальний експорт російського газу до Китаю до майже 100 млрд кубометрів щорічно, які зупинилися через розбіжності щодо цін. Нещодавнє рішення уряду Монголії не включати фінансування будівництва трубопроводу «Сила Сибіру 2» у свій п'ятирічний економічний план багато хто сприйняв як знак, що Китай переосмислює проект трубопроводу.

У той час як Китай став головним споживачем енергії Росії, Пекін переоцінює свою залежність від російського газу. Геополітичні проблеми, ризик надмірної залежності та інтерес Китаю до диверсифікації джерел енергії спонукають до такого перегляду.

Незважаючи на це, Росія як і раніше прагне збільшити свій трубопровідний експорт до Китаю, оскільки європейські ринки продовжують скорочуватися через санкції та інвестиції в альтернативну енергетику. Поточні дискусії та події свідчать про значні зміни в енергетичній стратегії Росії, при цьому Китай відіграє центральну роль у її майбутніх планах.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Zdenyk

А тим часом Україна ...  :facepalm1:

Україна може продовжити транзит російського газу з кількох ключових причин, про які розповів співрозмовник Forbes на умовах анонімності через чутливість питання:

1. Зобовʼязання перед ЄС: Угода про Асоціацію з Європейським Союзом вимагає від України забезпечення вільного доступу до транзиту енергоресурсів, що включає і російський газ.

2. Необхідність уникати конфліктів з сусідами: Україні важливо підтримувати добрі стосунки з такими країнами, як Словаччина та Угорщина, щоб не створювати конфлікти з усіма сусідніми державами одночасно.

3. Критична важливість імпорту електроенергії: Угорщина та Словаччина забезпечують понад половину імпорту електроенергії до України, що є особливо важливим в умовах енергетичного дефіциту.

Ці фактори роблять збереження транзиту газу важливим як з економічної, так і з політичної точки зору.
Die Herren Politiker - die sind alle doof ! ©

Wednesday

#49
Цитата: Zdenyk від Жовтень 02, 2024, 14:10А тим часом Україна ...  :facepalm1:

Україна може продовжити транзит російського газу з кількох ключових причин, про які розповів співрозмовник Forbes на умовах анонімності через чутливість питання:

1. Зобовʼязання перед ЄС: Угода про Асоціацію з Європейським Союзом вимагає від України забезпечення вільного доступу до транзиту енергоресурсів, що включає і російський газ.

2. Необхідність уникати конфліктів з сусідами: Україні важливо підтримувати добрі стосунки з такими країнами, як Словаччина та Угорщина, щоб не створювати конфлікти з усіма сусідніми державами одночасно.

3. Критична важливість імпорту електроенергії: Угорщина та Словаччина забезпечують понад половину імпорту електроенергії до України, що є особливо важливим в умовах енергетичного дефіциту.

Ці фактори роблять збереження транзиту газу важливим як з економічної, так і з політичної точки зору.

Багато критиків допомоги Україні на Заході використовують цей аргумент, що типу ось дивіться, ми страждаємо, а Україна сама торгує ...

Про угоду із "клятим Орбаном" України, про яку українські медіа майже нічого не пишуть, ми писали тут.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Zdenyk

‼️ Західні деталі для виробництва ракет потрапляють до росії
 
🫡 Начальник ГУР МО України генерал-лейтенант Кирило Буданов в інтерв'ю для Bloomberg наголосив на необхідності перекрити росії доступ до елементів, які агресор використовує у виготовленні  ракет та дронів.
 
«Якщо ви відкриєте будь-яку з цих ракет або безпілотників, то побачите, що там повно західних компонентів», ― наголосив Кирило Буданов.
 
☝️ Йдеться, передусім, про товари подвійного призначення ―  напівпровідники, мікроелектроніку, які росія попри санкції  закуповує у величезних масштабах.
 
✔️ Виготовлені з використанням цих ключових деталей ракети та дрони, за словами начальника ГУР МОУ, агресор одразу застосовує для обстрілів України.

«Компанії можуть говорити, що вони нічого не продають росії, що вони просто продають якимось посередникам. Але це не змінює того факту, що ці деталі потрапляють до росії у величезних обсягах. [...] Усі відводять очі від того, що відбувається», ― зазначив Кирило Буданов.
 
🔗 Повний текст статті про те, як росія отримує західні компоненти для смертоносних ракет і дронів, читайте за лінком.

https://t. me/vert_i_call/19754
Die Herren Politiker - die sind alle doof ! ©

Wednesday

Ціна байденівських "санкцій із пекла"  :smilie9:  :smilie9:  :smilie9:.



Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.