Автопром зливає електричні авто

Попередня тема - Наступна тема

Wednesday

Останнім часом помічаю тенденцію, що автовиробники почали вкурювати, що електроавто не злітають.

Спочатку новина, що Форд оголосила, що скорочує виробництво F-150 Lightning з живленням від батареї, щоб виробляти більше позашляховиків Bronco та пікапів Ranger.

А сьогодні цікаве оголошення від Тойоти.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

#1
Голова правління та колишній генеральний директор Toyota Акіо Тойода надав громадськості дозу реальності, що електромобілі ніколи не будуть домінувати на світовому автомобільному ринку.


Тойода, онук засновника найбільшого в світі виробника автомобілів, заявив на діловому заході цього місяця, як повідомляє The Telegraph, що електромобілі ніколи не захоплять 30% частки світового ринку.

Він пояснив, що домінуватимуть автомобілі, що працюють на бензині, і гібриди, а також автомобілі на водневих паливних елементах.

Тойода зазначив: як електромобілі можуть бути майбутнім, коли мільярд людей на Землі не мають електрики?

Дані Statista показують, що майже мільярд людей у світі живуть без електрики.


Він зазначив: «Клієнти, а не правила чи політика, повинні приймати це рішення».

Протягом багатьох років Toyota відкрито демонструвала непокору урядам і неурядовим організаціям, які наполягали на 100% електромобілів лише за кілька десятиліть, якщо не раніше.

У жовтні Тойода сказав журналістам на автосалоні в Японії, що електромобілі не є срібною кулею проти передбачуваних бід від викидів вуглецю, якими їх часто видають.

Toyota має історію лідерства у впровадженні нових технологій. Однак його повільне впровадження електромобілів пояснюється його недовірою до літій-іонних акумуляторів, і він позиціонує себе як лідера в галузі гібридних автомобілів.

Можливо, позиція компанії Тойота була певною мірою виправдана, оскільки попит на електромобілі падає.

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

#2
Для тих, хто купував електромобілі під час Covid-манії, середня ціна вживаної Tesla впала.



Ціни на вживані Tesla, швидше за все, впадуть ще більше, оскільки компанія з оренди автомобілів Hertz Global Holdings вирішила позбутися 20 000 електромобілів і викинути їх на ринок вживаних автомобілів, який і так падає.

Дані BloombergNEF показують, що ціни на електромобілі, які були частиною парку орендованих автомобілів, також впали.



Чи має Ілон Маск що сказати Тойоді?
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

GM переходить від електромобілів до гібридів, що підключаються до електромережі, слідуючи тенденціям галузі.


General Motors, яка на початку цього тижня опублікувала прибутки, які перевершили очікування, також заявила, що планує змінити лінійку продуктів, включивши більше гібридних автомобілів, віддаляючись від суто електричних транспортних засобів.

Генеральний директор Мері Барра сказала під час телефонної розмови цього тижня: «Дозвольте мені пояснити, що GM як і раніше прагне усунути викиди з вихлопної труби наших легкових транспортних засобів до 2035 року, але тим часом впровадження технології плагінів у стратегічних сегментах забезпечить екологічні переваги над електромобілями, оскільки країна продовжує розбудову цієї зарядної інфраструктури».

Barra оголосила про плани представити гібридні електромобілі (PHEV) у Північній Америці на деяких моделях, щоб відповідати суворішим федеральним нормам економії палива. Ця зміна відображає галузеві тенденції, оскільки автовиробники все частіше застосовують гібридні технології, щоб задовольнити вимоги споживачів і федеральні стандарти, слідуючи за головними конкурентами GM, які пропонують гібриди та PHEV, повідомляє CNBC.

Barra натякнула на потенційне використання GM гібридної технології, подібної до того, що було впроваджено в Китаї, повідомляє CNBC. Наразі єдиний гібрид GM у США – це традиційна версія Chevrolet Corvette. У 2010-х роках компанія була піонером у розробці електромобілів, що підключаються до мережі, з Chevrolet Volt, але в 2019 році припинила його виробництво через проблеми з попитом і вартістю.

Спочатку GM планував перехід від двигунів внутрішнього згоряння до виключно електричних моделей. Однак ця зміна в стратегії, здається, суперечить нещодавній зосередженості галузі на електромобілях і значних інвестиціях, зроблених у цю сферу, узгоджених із зусиллями адміністрації Байдена збільшити використання електромобілів у США.

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Гримаси зеленої адженди: Швеція заряджає електричні автобуси за допомогою ДИЗЕЛЬНИХ генераторів :facepalm:

У Швеції є компанія X-trafik, яка керує автобусами в містах Євле та Сандвікен.

Вони закупили 52 електробуси китайської компанії BYD, щоб стати «екологічно чистими».

Однак цей зелений перехід спричинив масовий хаос із замерзанням автобусів у крижану шведську зиму та сотнями скасувань рейсів. Звісно, все оплачує шведський платник податків.

Виявилося, що електричні автобуси не мали достатньої потужності, і вони не могли заряджати автобуси досить швидко через електрику, що призвело до того, що щодня скасовувалося до 100 автобусів, залишаючи людей заблокованими холодною шведською зимою.

Рішення?

Тепер вони привезли масивні дизельні генератори, щоб мати можливість заряджати електричні автобуси – це, звичайно, за додаткову плату.

Людям кажуть, що це добре для навколишнього середовища, але насправді їх обманюють.

Це - кліматичне шахрайство.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Стівен Шерр, головний виконавчий директор Hertz Global Holdings Inc. і член її ради директорів, піде у відставку 31 березня після найбільшого квартального збитку компанії з прокату автомобілів з 2020 року після ризикованої ставки на електромобілі.


За даними Fox Business, Шерр співпрацює з Гілом Вестом, колишнім операційним директором Delta Airlines і підрозділу Cruise General Motors, щоб забезпечити плавну передачу повноважень.

Вест офіційно розпочне свою нову посаду в Hertz 1 квітня.

59-річний Шерр приєднався до Hertz два роки тому, коли компанія виходила з банкрутства та приділяла значну увагу електромобілям. До цього він майже 30 років пропрацював у Goldman Sachs.

За словами Quartz, Hertz незабаром виявив, що технічне обслуговування електромобілів дорожче, ніж вони спочатку думали.

Як повідомляється, Шерр також повідомив інвесторам, що прибутки Hertz зазнали збитків у розмірі 348 мільйонів доларів, у чому він звинуватив електромобілі.

У січні компанія Hertz оголосила про свій план вивести 20 000 електромобілів зі свого автопарку в США протягом 2024 року та повернутися до автомобілів на бензині.

Цей крок різко контрастує з попередніми похвалами адміністрації Байдена щодо інвестицій Hertz у електромобілі.

Цей крок був частиною зусиль президента сприяти широкому впровадженню електромобілів як частини його кліматичного плану.

У листопаді Associated Press повідомило про опитування Consumer Reports, яке показало, що електромобілі з 2021 по 2023 модельні роки значно менш надійні, ніж автомобілі з бензиновим двигуном.

За даними AP, на цілих вісімдесят відсотків менш надійний, особливо з акумулятором і системами зарядки, а також проблеми з підгонкою панелей кузова та салону.

Повідомляється, що дилерам і виробникам автомобілів також важко продавати електромобілі, незважаючи на використання великих знижок і рекламних тактик.

Ринок досяг точки насичення ранніми користувачами, невеликою, але сповненою ентузіазму групою, готовою прийняти нові технології за будь-яку ціну.

Отже, серед населення зберігається широке нерішучість, яку стримують високі ціни, підвищення процентних ставок та інфляція, що призвело до надлишку непроданих електромобілів на лотах, причому продаж електромобілів займає значно більше часу, ніж автомобілі з газовим двигуном та гібридні автомобілі.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Ford втрачає приголомшливу суму на кожному електромобілі (EV), проданому ним у першому кварталі 2024 року, що підкреслює фінансово нестабільний характер галузі.


За підсумками першого кварталу компанія повідомила про збитки свого підрозділу електромобілів у розмірі 1,3 мільярда доларів, що еквівалентно 132 000 доларів США на кожен із 10 000 електромобілів, проданих за останні три місяці.

CNN повідомляє:

Ford, як і більшість автовиробників, оголосив про плани в найближчі роки перейти від традиційних транспортних засобів, що працюють на газу, до електромобілів. Але це єдиний традиційний автовиробник, який показує результати своїх роздрібних продажів електромобілів. А результати, оприлюднені в середу, свідчать про ще одну ознаку тиску прибутку на бізнес електромобілів Ford та інших автовиробників.

Підрозділ електромобілів, який Ford називає Model e, продав 10 000 автомобілів у кварталі, що на 20% менше, ніж рік тому. А його дохід впав на 84% до приблизно 100 мільйонів доларів, що Ford пояснив головним чином зниженням цін на електромобілі в галузі. Це призвело до збитків у розмірі 1,3 мільярда доларів США до сплати відсотків і податків (EBIT) і величезних втрат на один автомобіль у підрозділі Model e.

Згідно з даними Ford, збитки значно перевищують витрати на виготовлення та продаж цих 10 000 автомобілів. Натомість збитки включають сотні мільйонів, витрачених на дослідження та розробку наступного покоління електромобілів для Ford. Ці інвестиції ще не окупляться роками.

Ford, тим часом, далеко не єдиний виробник електромобілів, який відчуває біль на даний момент. Навіть найпопулярніші бренди, такі як Tesla Ілона Маска, спостерігали помітне зниження продажів, що змусило компанію звільнити 10 відсотків своєї глобальної робочої сили.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

com

#7
Причина збитків - висока конкуренція в галузі, особливо з боку Китаю.

А взагалі невдачі в галузі електромобілів - це кацапська мулька. Бо ж вони втратять прибутки від нафти та газу, може частково.

ББС теж сюди заходять. https://www.bbc.com/ukrainian/articles/c3glpevwwx3o

Wednesday

#8
Цитата: com від Квітень 29, 2024, 19:43Причина збитків - висока конкуренція в галузі, особливо з боку Китаю.

Наскільки я знаю, в США та Канаді не продаються китайські машини, особливо електричні.

ЦитатаА взагалі невдачі в галузі електромобілів - це кацапська мулька. Бо ж вони втратять прибутки від нафти та газу, може частково.

Та їх тут просто не купують. В умовах тундри чи снігу в травні дуже поїздиш на електроавто? А ось гібриди дуже популярні, на них черга, щоб купити.

Не обов"язково купувати кацапську нафту та газ, є етичні американська та канадська. Але ж глобалістичні уряди цих країн (Трудо, Байдена) роблять все можливе, щоб вбити власний нафтогазовий комплекс і збагатити країни типу Росії чи Саудівської Аравії. Тому і не можемо дочекатись приходу Трампа і консерваторів Канади до влади, щоб можна було по праву розпоряджатися Богом даними природними багатствами. Чим більший виробуток, тим нижча ціна, дешевші товари і пуйло не матиме чим фінансувати війну.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

com

Бійтесь своїх бажань. Якщо вони збудуться - ви можете розчаруватись у наслідках. Якщо не збудуться - теж розчаруєтесь. І так, і сяк погано.  :weep:

Wednesday

Цитата: com від Квітень 29, 2024, 22:13Бійтесь своїх бажань. Якщо вони збудуться - ви можете розчаруватись у наслідках. Якщо не збудуться - теж розчаруєтесь. І так, і сяк погано.  :weep:

В плані розвивати власний енергетичний сектор і не залежати від пуйла - як це може бути погано?
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

com


Wednesday

Цитата: com від Квітень 30, 2024, 07:03Я про Трампа.

Якщо Трамп запустить канадський нафтопровід, як він це зробив, а клята сенільна скотина його зарубала в перший же день в офісі, чим це може бути погано?
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

com

То проблема Трамп - Байден лише у канадському нафтопроводі?

А до чого тут Порошенко?

Wednesday

Цитата: com від Квітень 30, 2024, 07:23То проблема Трамп - Байден лише у канадському нафтопроводі?

Ну, це Ви прив"язали сюди Трампа. Я сказала, що у нас є своя нафта і нам не потрібна російська.

ЦитатаА до чого тут Порошенко?

Ви мене питаєте? Я десь згадала його в цій темі? :smilie11:
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

com

Трампісти та росіяни в Канаді спекулювали на темі нафтопроводу, тому всі ІНШІ їх наративи також вже вкорінились у ваш мозок. Включно із Порошенко.

Wednesday

Цитата: com від Квітень 30, 2024, 08:52Трампісти та росіяни в Канаді спекулювали на темі нафтопроводу, тому всі ІНШІ їх наративи також вже вкорінились у ваш мозок. Включно із Порошенко.

Це Ваша особиста думка, висловити яку Ви маєте право у відповідності з правилами цього форуму, але я з нею не погоджуюсь. Росіян в Канаді мало, нафтогазовий комплекс від них не залежить і повинен тільки розвиватися, якщо не хочете продовжувати купувати в Росії.

При Трампі ціни на нафту були низькі через його цілеспрямовану енергетичну політику. Пуйло не могло собі дозволити напасти, а при Байдені лише нажилося на війні, у тому числі бо Байден відмовився увести нафтове ембарго.

Але в цьому, звісно, винний Трамп.

Так переможете. А Порошенко тут взагалі ні до чого.

ПС. Вам з України видніше, що тут в Канаді :facepalm:. І хто тут чим спекулював.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Le Monde повідомляє, що бельгійські порти тонуть від перенасичення китайськими електромобілями: «Деякі стоять тут рік, іноді більше»

Через надлишок виробничих потужностей Китаю, оскільки він прагне захопити чверть європейського ринку електромобілів, порти Антверпена та Зебрюгге забиті.


Напевно, вам потрібно це побачити, щоб оцінити проблеми, з якими стикається автомобільна промисловість під час переходу на електрику. Вам також потрібно приїхати сюди, щоб зрозуміти, як надлишок потужностей китайської промисловості заполонив європейський ринок. Того ранку, коли сонце несподівано освітило лабіринт автомагістралей, що ведуть до цього віддаленого рукава порту Антверпен, Бельгія, величезне вантажне судно норвезької компанії Höegh Autoliners розвантажило тисячі автомобілів на одному з терміналів Міжнародних автомобільних операторів (ICO), дочірньої компанії японської групи Nippon Yusen Kaisha.
[/i]
Разом із шведсько-норвезькою компанією Wallenius Wilhelmsen вона є одним із головних операторів нині об'єднаного порту Антверпен-Брюгге, найбільшого в світі автомобільного терміналу, через який раніше проходила продукція близько 40 брендів. Але це було до появи китайських конкурентів.

Quartz повідомляє, що автомобілі накопичуються в європейських портах із загрозливою швидкістю.

Імпортний транспорт серйозно накопичується в європейських портах, перетворюючи їх на «автостоянки». Автовиробники та дистриб'ютори борються із уповільненням продажів автомобілів, а також із вузькими місцями логістики, через які важко зменшити накопичення нових непроданих автомобілів.

Деякі електромобілі китайських брендів простояли в європейських портах до 18 місяців, а деякі порти попросили імпортерів надати докази подальшого транспортування, за словами керівників галузі. Один експерт з автомобільної логістики сказав, що багато розвантажених транспортних засобів просто залишалися в портах, поки їх не продали дистриб'юторам або кінцевим споживачам.

"Це хаос", - сказала інша особа, яка була проінформована про ситуацію.

Це ще одна частина ескалації торгової війни між Китаєм і рештою світу.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Цифри щодо реєстрації нових електромобілів у Німеччині виглядають дедалі жахливіше.

У травні 2024 року Федеральне управління автомобільного транспорту (KBA) повідомило, що зареєструвало лише 29 708 транспортних засобів з електродвигунами.

Це на 30,6% менше результату за відповідний місяць минулого року.


Викиди CO2 нових німецьких автомобілів також зросли на 3,3%,що вказує на те, що тренд на «зелені авто» зупинився та розвертається назад.

У KBA також додають, що 89 498 легкових автомобілів були обладнані бензиновими двигунами – збільшення на 2,1 відсотка порівняно з тим же місяцем минулого року.

44 893 нових автомобілів були оснащені дизельними двигунами, що на 3,2 відсотка більше порівняно з тим же місяцем минулого року.

У травні 2024 року 71 451 новий автомобіль мав гібридний привід, що становить 30,2% (-0,3%), у тому числі 14 038 гібридів (+1,7%/5,9%).

За даними KBA, середні викиди CO2 нових зареєстрованих легкових автомобілів зросли на +3,3% і склали 124,0 г/км.


Назад до викопного палива!
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Згідно з новими даними глобального опитування McKinsey & Co. Mobility Consumer Survey 2024 року, все більше водіїв електромобілів думають про повернення до автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння.


Сорок шість відсотків власників електромобілів, опитаних у Сполучених Штатах, кажуть, що вони, ймовірно, повернуться до керування автомобілями, що працюють на бензині.

У всьому світі опитування 30 000 респондентів у 15 країнах показало, що більше однієї чверті (29 відсотків) власників електромобілів, швидше за все, повернуться до їзди на автомобілях з бензиновим двигуном.

Австралія очолила список: 49 відсотків підтвердили це.

Відсутність громадської зарядної інфраструктури була основною причиною, чому респонденти хотіли повернутися до транспортних засобів, що працюють на бензині, при цьому 35 відсотків сказали, що це «ще недостатньо добре для мене».

Тридцять чотири відсотки відзначили, що загальна вартість володіння електромобілем «занадто висока».

Список причин розчарування в електромобілях завершується неможливістю заряджати вдома (24 відсотки), надмірним занепокоєнням і стресом щодо зарядки (21 відсоток), зміною вимог до мобільності (16 відсотків) і відсутністю задоволення від водіння (13 відсотків).

Загалом 21 відсоток респондентів у всьому світі сказали, що вони ніколи не захочуть перейти на електромобіль, який не зміниться з 2022 року. Для порівняння, 18 відсотків підтвердили, що їхнім наступним автомобілем буде електромобіль, порівняно з 16 відсотками у 2022 році.

Дивлячись уперед на наступні 10 років, 29 відсотків хочуть замінити свій автомобіль іншими видами транспорту. Вони назвали дорогі витрати на володіння автомобілем, бажання вести більш екологічний спосіб життя та віддалену роботу.

Інші дослідження виявили подібні тенденції в Сполучених Штатах.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.