Автопром зливає електричні авто

Попередня тема - Наступна тема

Wednesday

Компанія Napleton Aurora Imports зі штату Іллінойс нещодавно подала позов до федерального суду в Чикаго, стверджуючи, що Hyundai чинила тиск на американських автодилерів, щоб вони «штучно завищили публічні продажі» електромобілів, створюючи «хибний наратив» для споживачів.


У позові Napleton Aurora Imports Inc та інші проти Hyundai Motor America Corp стверджується, що Hyundai доручив деяким дилерам «неправдиво повідомляти про непродані транспортні засоби як про «продані» роздрібному клієнту або передані в оренду, лише щоб скасувати «продаж» наступного місяць».

У позові, поданому Napleton Aurora Imports Inc. та іншими франшизами Hyundai, детально описано, як був зроблений аудіозапис, який «демонструє існування цієї схеми» з дилером і районним менеджером з продажу:

«Ми повинні досягти показники для преси та для корейців».

У позові стверджується, що Hyundai винагороджувала дилерів «незаконними» пільгами, ціновими знижками та розподілом популярних моделей в обмін на підробку даних про продаж електромобілів.

Збільшення продажів фальшивих електромобілів дозволило Hyundai оприлюднити «прес-реліз, в якому рекламувалося збільшення продажів порівняно з минулим роком і зростання в секторі електромобілів».

«Дилери, які відмовляються допомогти HMA підвищити свої фальшиві номери, як Napleton, караються виділенням транспортних засобів, що повільно продаються, і відмовляються в оптових знижках, розподілі та роздрібних цінових знижках для споживачів, пригнічуючи конкуренцію та завдаючи шкоди як Napleton, так і громадськості. "сказав костюм.

Це схоже на класичний випадок «підробляти, поки не вийде». Цей інтригуючий позов підвищує ймовірність того, що попит на електромобілі, про який повідомляють корпоративні ЗМІ, може бути завищеним.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Було лише питанням часу, коли оборонна компанія представить повний комплект броні для Tesla Cybertruck, враховуючи, що Ілон Маск рекламував свій екзоскелет із нержавіючої сталі як куленепробивний проти 9-міліметрових снарядів і картечі. Наприкінці 2023 року мільярдер сказав: «Апокаліпсис може настати будь-якої миті, і тут, у Tesla, ми маємо найкращі технології апокаліпсису».

У п'ятницю Archimedes Defense та Unplugged Performance UP.FIT оприлюднили нову «максимальну оборонну модернізацію» для Tesla Cybetruck для захисту від «черг з важких кулеметів 14,5 мм» і «захисту від СВУ/мін» для військових і оборонних операцій.


«Archimedes Defense та Unplugged Performance об'єднали зусилля, щоб представити вам STING — новаторську серію броньованих, обладнаних генераторами пакетів Tesla Cybertruck, розроблених для тих, хто потребує найвищого рівня продуктивності, захисту та енергонезалежності. Розроблений як для уряду, так і цивільного використання, STING створений, щоб процвітати в найсуворіших умовах, пропонуючи неперевершені можливості для будь-кого, хто повинен бути готовим до всього», — написав UP.FIT на своєму веб-сайті.

Є три різні варіанти STING, причому STING APC є найбільш екстремальним для зон бойових дій.


«Цей рівень захисту є критично важливим для військових і оборонних операцій, де загрози не тільки присутні, але й неминучі та серйозні. Крім того, додаткова генераторна установка дозволяє довготривалі місії, гарантуючи, що ваш автомобіль залишається в робочому стані протягом тривалих періодів без необхідності використання зовнішніх джерел живлення», — пояснили в UP.FIT.

Хм.

Unplugged Performance написав на X, що пакети Cybertruck STING призначені в першу чергу для урядових покупців.

Питання полягає в тому, скільки операторів Tier 1 зажадають броньований Cybetruck із вбудованим генератором потужністю 125 кВт для постійної підзарядки на сучасному полі бою. Це апгрейд після Toyota Hilux?
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Ринок вживаних електромобілів нарешті починає підтягуватися завдяки тенденції Tesla щодо зниження цін протягом останніх двох років тривалої конкуренції на ринку електромобілів.

Згідно з новим звітом Bloomberg, зміни на ринку було видно по супермаркету CarMax Inc. у Фремонті, Каліфорнія.


Генеральний менеджер Генрі Мелендес розповів Bloomberg про результати падіння цін: «Ми побачили справді великий інтерес. Клієнти завжди хотіли сісти в електромобіль, але це було не так доступно».

Bloomberg пише, що зростаюча тенденція в США, в тому числі в рідному місті Tesla Фремонті, показує, що продажі вживаних електромобілів підскочили на 70% у першій половині року, згідно з даними Cox Automotive.

У червні iSeeCars.com повідомив, що середня ціна вживаного електромобіля впала нижче 30 000 доларів США, що зробило його дешевшим, ніж звичайні автомобілі, що працюють на бензині.

Генеральний директор компанії Axis Motorcars у Джерсі-Сіті, штат Нью-Джерсі, сказав Bloomberg: «Tesla рухає ринок, знижуючи ціни. Вживані електромобілі продаються швидше, ніж автомобілі на бензині, майже за тиждень».

За даними Recurrent, збільшення пропозиції сприяє підвищенню попиту на вживані електромобілі, а запаси зараз у чотири рази перевищують показники 2021 року. І Едмундс зазначає, що в цілому вживані електромобілі продаються довше, ніж автомобілі з газовим двигуном.


Однак вживані моделі вартістю від 20 000 до 30 000 доларів США продаються швидше — протягом 30-36 днів порівняно з 39 днями для автомобілів на бензині, йдеться у звіті.

Допомагають і державні стимули. Закон про зниження інфляції пропонує податкові кредити в розмірі 4000 доларів США для вживаних електромобілів вартістю 25 000 доларів США або менше, що робить їх доступнішими. Джессіка Колдуелл з Edmunds додає, що обмежені оновлення Tesla для своїх моделей, таких як Model 3 і Model Y, роблять вживані версії привабливими, оскільки вони виглядають схожими на нові.

Ці стимули, звичайно, можуть переглянутися після виборів у листопаді.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Канада запровадить приголомшливі нові мита на виготовлені в Китаї електромобілі, алюміній і сталь, стоячи за західними союзниками та вживаючи заходів для захисту вітчизняних виробників.

Виступаючи в Галіфаксі, Нова Шотландія, де він зібрався разом з рештою свого кабінету для низки зустрічей щодо економіки та зовнішніх відносин, прем'єр-міністр Джастін Трюдо оприлюднив нову політику, яка передбачає 100% податок на електромобілі та 25% на сталь і алюміній. Тариф на електромобілі набуде чинності 1 жовтня та також охопить певні гібридні легкові автомобілі, вантажівки, автобуси та фургони. Він буде доданий до існуючого тарифу в 6,1%, який застосовується до китайських електромобілів, йдеться в прес-релізі уряду.


Збори на алюміній і сталь набудуть чинності 15 жовтня. Уряд оприлюднив початковий список товарів у понеділок, і громадськість матиме можливість прокоментувати його до того, як він буде остаточно затверджений 1 жовтня.

Уряд Трюдо (sic) також починає нові 30-денні консультації щодо інших секторів, включаючи акумулятори та їх частини, напівпровідники, сонячні продукти та важливі мінерали.

«Ми трансформуємо автомобільний сектор Канади, щоб стати світовим лідером у створенні автомобілів завтрашнього дня», — сказав прем'єр-міністр журналістам у Галіфаксі. «Але такі актори, як Китай, вирішили дати собі несправедливу перевагу на глобальному ринку, поставивши під загрозу безпеку наших критичних галузей промисловості та витіснивши відданих канадських автомобільних і металургійних працівників».

Канада, економіка якої орієнтована на експорт і значною мірою залежить від торгівлі зі США, уважно стежила за кроками адміністрації Байдена щодо встановлення значно вищих тарифів на китайські електромобілі, акумулятори, сонячні батареї, сталь та інші товари. Автомобільний сектор Канади тісно інтегрований із сектором її найближчого сусіда: переважна більшість виробництва легких автомобілів, що становило лише 1,5 мільйона одиниць минулого року, експортується до США.

Міністр фінансів Турдо Христя Фріланд була одним із найвідоміших голосів на користь жорсткішого підходу до китайського експорту автомобілів і налагодження тіснішого торгового союзника зі США. У червні вона оголосила про публічні консультації щодо можливих заходів, які ускладнять китайським компаніям продаж електромобілів на канадському ринку. Під час інтерв'ю Bloomberg News у липні вона сказала, що консультації щодо тарифів можуть вийти за рамки електромобілів.

Уряд також оголосив у понеділок, що він обмежить право на отримання стимулів для електромобілів продуктами, виробленими в країнах, які уклали угоди про вільну торгівлю з Канадою. Він перегляне нові збори протягом року після того, як вони набудуть чинності.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Тенденція до того, що виробники старих автомобілів відмовляються від своїх планів та інвестицій у електромобілі, продовжується, і Ford, як повідомляється, останнім скасував плани щодо великого трирядного електричного позашляховика, згідно з новим звітом Wall Street Journal.

В результаті компанія отримає 1,9 мільярда доларів у вигляді відповідних спеціальних витрат і списань, йдеться у звіті.


Ford скасовує через ціновий тиск і зростання конкуренції, натомість вирішуючи зосередитися на гібридних версіях своїх популярних моделей Explorer і Expedition.

Це рішення відображає ширшу тенденцію серед автовиробників, особливо після того, як UAW вимагав домовитися про їхні останні трудові контракти з автовиробниками Детройта.

Крім того, споживчий попит був слабшим, ніж очікувалося, через занепокоєння щодо вартості та інфраструктури зарядки. У результаті всіх цих факторів у поєднанні з посиленням конкуренції з Китаю виробники старих автомобілів скорочують інвестиції в електромобілі. VW також оголосив, що відмовляється від електромобілів, щоб зосередитися на гібридах на початку цього року.

Головний фінансовий директор Ford Джон Лоулер прокоментував: «Грунтуючись на тому, де знаходиться ринок і де клієнт, ми будемо змінювати, коригувати та приймати ці важкі рішення».

WSJ повідомило у вівторок, що компанія Ford також відклала випуск нового електричного пікапа до 2027 року, що стало другою відстрочкою, і скоротила інвестиції в електромобілі до 30% свого бюджету з 40%.

Компанія очікує, що цього року втратить 5 мільярдів доларів на бізнесі електромобілів, а у другому кварталі – близько 44 000 доларів на автомобіль. Керівництво зосереджено на зменшенні збитків і забезпеченні того, щоб майбутні електромобілі були прибутковими.

Згідно зі звітом, незважаючи на переналаштування планів щодо включення більшої кількості гібридів, Ford все ще рухається вперед, створюючи кілька повноцінних електромобілів, включаючи електричний комерційний фургон у 2026 році та два нових пікапи у 2027 році.

Станом на червень цього року майже половина водіїв електромобілів у США розглядали можливість повернутися на бензин. Сорок шість відсотків власників електромобілів, опитаних у Сполучених Штатах, кажуть, що вони, ймовірно, повернуться до керування автомобілями, що працюють на бензині.

У всьому світі опитування 30 000 респондентів у 15 країнах показало, що більше однієї чверті (29 відсотків) власників електромобілів, швидше за все, повернуться до їзди на автомобілях з бензиновим двигуном.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.