Фейкові санкції

Попередня тема - Наступна тема

Wednesday

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

#21
Незважаючи на міжнародні санкції, у 2023 році Росія значно наростила своє військове виробництво, поставивши своїм збройним силам понад 1500 танків і 22 000 безпілотників.

У звіті Міноборони Росії за підсумками року, отриманому російським інформаційним агентством ТАСС, вказується на значне збільшення військової техніки, включаючи понад 2200 бойових броньованих машин, 1400 ракетно-артилерійських машин і понад 12 000 легких автомобілів, з них 1400 одиниць броньовані.

Згідно з документами, отриманими ТАСС, укомплектованість очолюваної Володимиром Путіним армії зараз перевищує 84 відсотки. Відповідно до звіту Reuters, опублікованого наприкінці минулого року, зростання російського військового виробництва є частиною більш широких зусиль із забезпечення російської армії, зокрема для її операцій в Україні.

Збільшення виробництва включає танки, бронетехніку, ракетні установки, артилерію та передові ракетні системи, такі як балістична ракета малої дальності «Іскандер», зенітно-ракетний комплекс «Панцир» і гіперзвукова ракета «Кинжал».

Директива Путіна нарощувати виробництво є протидією притоку західної зброї в Україну та пом'якшення впливу широких економічних санкцій на Росію. Хоча конкретні обсяги виробництва не розголошуються, зростання вказує на рішучість Росії зміцнити свій військовий потенціал на тлі триваючого конфлікту.

Санкції, введені західними країнами на чолі зі США та їхніми союзниками, були націлені на ключові сектори російської економіки, включаючи її військово-промисловий комплекс. США разом із 37 іншими країнами запровадили комплексний експортний контроль щодо Росії з лютого 2022 року.

Ці санкції мали на меті послабити здатність Москви закуповувати військові технології та накласти значні витрати на її військово-промисловий потенціал; однак Росія фактично обійшла багато обмежень.

Застосовуючи такі тактики, як перенаправлення критично важливого імпорту через треті країни, маніпулювання митними даними та використання цивільних організацій для перенаправлення товарів військовим компаніям, Росія зберегла своє військове виробництво. Така стійкість частково пояснюється залежністю російського військового виробництва від іноземних компонентів, зокрема з країн, які не беруть участі в санкціях, включаючи Китай, Туреччину та Об'єднані Арабські Емірати, повідомляє Foreign Policy.

Росія також звернулася за поставками до таких країн, як Іран і Північна Корея, які діють поза міжнародною економічною системою.

У відповідь мережа боротьби з фінансовими злочинами Міністерства фінансів США та Бюро промисловості та безпеки Міністерства торгівлі США вжили заходів для виявлення та переривання ланцюжків постачання. Згідно зі звітом Foreign Policy, вони опублікували список високопріоритетної продукції, яка може постачатися в Росію та Білорусь, включаючи інтегральні схеми, пристрої пам'яті та радіонавігаційні приймачі, які мають вирішальне значення для систем високоточної зброї.

Оскільки війна в Україні наближається до двох років, міжнародна коаліція шукає більш ефективні стратегії, щоб перешкодити Росії виробляти більше боєприпасів і поповнювати свої військові постачання, йдеться у звіті Foreign Policy.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Замість того, щоб утихомирювати Китай, західні демократії повинні запровадити жорсткі санкції проти Китаю за пряме фінансування та підтримку військових злочинів Росії в Україні.

Тільки подивіться, наскільки Росія залежить від китайської зброї та боєприпасів для своєї війни в Європі.

А європейці роблять вигляд, що цього не відбувається.

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

#23
Фейкові санкції в дії :(.

Як російський виробник винищувачів продовжував імпортувати західні авіазапчастини попри санкції. Переклад статті внизу.


Один із провідних російських виробників винищувачів і цивільних літаків продовжував імпортувати запчастини та інше обладнання від європейських і американських постачальників, незважаючи на запровадження санкцій Заходу після початку вторгнення Москви в Україну в лютому 2022 року.

Дані митного імпорту, надані російському розслідувачу відділу Радіо Свобода (RF), Systema, виявили, що авіазапчастини на суму понад 8 мільйонів доларів були імпортовані до Росії з початку 2022 року до липня 2023 року. Більше половини цієї цифри надійшло з Німеччини, в переважній більшості із заводу, що належить промислово-технологічній корпорації США Honeywell.

Основним російським одержувачем цих імпортованих деталей була компанія «Яковлєв», раніше відома як «Іркут», головний завод якої розташований у сибірському регіоні Іркутська.

Серед найвідоміших літаків Яковлєва – багатоцільові винищувачі Су-30МК і Су-30СМ, які широко використовувалися під час майже дворічного вторгнення Росії в Україну. Компанія також виробляє навчально-тренувальний літак Як-130 і комплектуючі для пасажирського літака Airbus A320, а також російських пасажирських літаків MC-21 і Sukhoi Superjet 100.

RF отримало дані за допомогою C4ADS, некомерційної організації з аналізу даних і глобальних досліджень, розташованої у Вашингтоні, округ Колумбія.

Омар аль-Гусбі, аналітик C4ADS, проаналізував торгові дані, щоб визначити компоненти, відправлені на завод в Іркуті, які можуть бути використані у військових цілях у винищувачі Су-30.

До імпорту входить різна авіоніка та авіаційні компоненти, зокрема комп'ютерні контролери з електроприводом, навігаційне обладнання та модулі автоматичних систем, які потенційно можуть бути використані при будівництві та ремонті Су-30 та інших військових літаків. до аль-Гусбі.

Відповідаючи на запитання Systema, речниця Honeywell сказала, що компанія «не має жодних записів про будь-які продажі, поставки або послуги корпорації «Іркут» з 24 лютого 2022 року».

«У той день Honeywell заблокувала всі транзакції з корпорацією Іркут. У відповідь на російське вторгнення в Україну Honeywell згорнула свій бізнес і операції в Росії», — повідомила в електронному листі прес-секретар Кейтлін Леопольд. «Honeywell дотримується всіх застосовних вимог до експортних ліцензій і санкційних законів і правил».

9 березня 2022 року Honeywell, велика американська корпорація, яка виробляє все: від систем безпеки вдома та клімат-контролю до технологічних компонентів, оголосила про повний вихід з Росії через санкції.

Яковлєв не відповів на прохання Радіо Свобода про коментар.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Бізнес авіапрому Росії

Відповідно до масштабної промислової реорганізації, проведеної за наказом президента Володимира Путіна у 2006 році, «Іркут» та інші провідні російські авіаконструкторські та виробничі компанії були передані під егіду Об'єднаної авіабудівної корпорації.

Тим часом Об'єднана авіабудівна корпорація є частиною контрольованого державою військово-технічного конгломерату Ростех, керівником якого є Сергій Чемезов, колишній офіцер КДБ, який працював разом з Путіним у Східній Німеччині у 1980-х роках.

Європейський Союз і США почали запроваджувати санкції проти Росії в 2014 році після того, як Москва захопила контроль над українським чорноморським півостровом Крим. Заходи обмежили імпорт деяких видів зброї та супутньої військової продукції до Росії.

Після повномасштабного вторгнення в Україну «Іркут», а потім «Яковлєв» були серед десятків інших російських компаній, які потрапили під нові санкції Заходу. Окремо було зазначено виробництво винищувачів Су-30.

Результатом стала ескалація проблем для російської авіаційної промисловості в цілому, оскільки авіакомпанії намагаються обслуговувати та підтримувати літаки західного виробництва, такі як Boeing і Airbus, які є звичайним явищем у флоті комерційних авіакомпаній.

Також широко використовуються реактивні літаки Туполєва та Ільюшина російської та радянської розробки, для яких легше придбати запасні частини, а також провести необхідне технічне обслуговування.

Експерти кажуть, що російський уряд повинен інвестувати значні кошти у відновлення внутрішніх ланцюгів поставок для цивільної та військової авіації, які атрофувалися, оскільки російські компанії використовували глобальні ланцюги поставок запчастин і витратних матеріалів. Західні санкції серйозно порушили ланцюги поставок незліченної кількості російського імпорту.

Яковлєв, зі свого боку, має намір переоснастити внутрішню виробничу лінію і почати виробництво двигунів і запчастин. Але все ще імпортує великі обсяги запчастин від західних постачальників.

«Західних комплектуючих немає, і все потрібно починати заново. Для цього потрібно повністю перезапустити весь процес. І з цим дуже великі проблеми», — директор консалтингової компанії Friendly Avia Support Олександр Ланецький розповів Current Time. «Санкції мають кумулятивний ефект. І чим далі, тим гірше».
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

"Не для військового використання"

Незважаючи на те, що сума грошей не велика — у 2021 році, за рік до вторгнення, компанія повідомила про дохід близько 2 мільярдів доларів, — вартість запчастин, імпортованих Яковлєвим, підкреслює, наскільки важко було західним урядам контролювати санкції щодо обмежень щодо Росія – і те, наскільки неоднозначно деякі західні компанії дотримуються обмежень.


Іншою західною компанією, яка постачала частини Яковлєву, була Thales Avionics, підрозділ паризької Thales. За даними митниці, у 2022 і 2023 роках Яковлєв імпортував авіазапчастини щонайменше на $783 тис.дол.

Протягом кількох місяців після вторгнення в Україну Thales продовжувала постачати російським клієнтам. Однак влітку 2022 року компанія оголосила, що повністю йде з Росії та закриває свої офіси в країні.

Документи про закупівлю від Яковлєва, надані Радіо Свобода, показують, що Яковлєв позначив частину обладнання Thales, яке імпортував, як «не для військового використання». Незрозуміло, було це помилкою чи навмисно.

Thales не відповіли на прохання Радіо Свобода про коментарі.

Через кілька місяців після початку тотального вторгнення французькі журналісти виявили, що французькі виробники продовжували постачати в Росію промислові товари (зокрема навігаційні системи, інфрачервоні детектори та тепловізори для танків) навіть після 2014 року російським компаніям, після того, як були уведені початкові санкції Заходу.

Thales і Safran, компанія, основним акціонером якої є уряд Франції, були основними вантажовідправниками заборонених товарів, виявили французькі звіти.

Тим часом частина імпорту Яковлєва надходила через треті сторони або треті країни. Компанія отримала деякі товари, які були позначені як військові, від Knipex і Bosch, обох великих німецьких компаній.

Дані показали, що предмети Bosch, які відправлялися через Алжир навесні 2023 року, являли собою частину обладнання, яке виглядало як щось на зразок гарячого повітряного пістолета; Knipex поставив різак для дроту.

Knipex не відповів на прохання Радіо Свобода про коментар. У електронному листі Радіо Свобода представниця Bosch заявила, що компанія припинила продаж продукту Bosch до вторгнення. Вона також сказала, що компанія запровадила політику щодо дотримання правил санкцій і законів про експортний контроль.

«Виробництво та безпосереднє розповсюдження моделі продукту було припинено на кілька років, воно припинилося ще до початку війни в Україні та відповідних санкцій», – сказала речниця. «Наша мета — запобігти використанню продукції Bosch у спосіб, який порушує санкції в кінці прямого чи непрямого ланцюжка поставок у нашій сфері впливу».

Володимир Мілов, колишній заступник міністра енергетики Росії, який зараз є відвертим критиком Кремля, стверджував, що «європейський і в цілому західний бізнес не хоче санкцій проти Росії» і «шукає будь-які можливості, щоб щось постачати, знаходячи юридичні лазівки».

«Бізнес буде шукати лазівки, і за відсутності виконавчого апарату контролю за виконанням санкцій, звичайно, вони ці лазівки будуть знаходити», - сказав він.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

І ці роблять бізнес на крові українців :smilie9:.

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Цього тижня президент Володимир Путін похвалив президента Джо Байдена як більш досвідченого та передбачуваного президента, ніж Дональд Трамп, сподіваючись, що 81-річний президент «з поганою пам'яттю» виграє другий термін.


Тим часом Трамп зробив зауваження під час передвиборчого мітингу в середу ввечері в Південній Кароліні щодо коментарів Путіна:

«Він щойно сказав, що воліє, щоб президентом був Джо Байден, а не Трамп. Це комплімент. Багато людей сказали: «О, боже, це дуже погано». Ні, ні, це добре».

Демократи роками називали Трампа «маріонеткою Путіна», але дії Байдена, який фактично передав глобальне енергетичне королівство Москві, припинивши видачу дозволів на нові експортні проекти зрідженого природного газу (ЗПГ) у Техасі, є яскравим нагадуванням про те, чому Путін віддає перевагу старому і немічному президенту.

Минулого місяця редакція Wall Street Journal назвала зупинку Байденом ліцензії на експорт ЗПГ «подарунком Росії та Ірану в рік виборів».

І редакція випустила ще один матеріал під назвою «Подарунок ЗПГ» Байдена Володимиру Путіну.


Ця остання замітка редакції показує, наскільки російські ЗМІ «схвильовані» забороною Байдена на експорт ЗПГ:

«Тепер не Росія, а Сполучені Штати хочуть поставити німців на коліна», — зраділа російська газета «Правда» після того, як минулого місяця міністерство енергетики наклало мораторій на дозволи на нові проекти з експорту СПГ. «Правда» стверджувала, що Німеччині врешті-решт доведеться повернутися до закупівель російського газу, оскільки в неї не буде іншого вибору, і це може бути правильно.

Вони посилаються на інше російське ЗМІ:

RedDigest, російське джерело новин, також передбачило, що Європі доведеться купувати більше російського газу та вона буде змушена платити вищу ціну. «ЄС цілком може звернутися до Москви за додатковими поставками. Звісно, ні про які знижки мова не буде», — іронізували в статті від 3 лютого. Ембарго пана Байдена на ЗПГ зробить Європу більш вразливою до енергетичного шантажу пана Путіна.

І ще:

Bloknot, провоєнне російське ЗМІ, звинуватило США у планах заміни російського газу, а потім висмикування килима з-під європейців. «Блискуча афера: як Штати обдурили Європу газом», — читав заголовок Bloknot. RT (колишній Russia Today) зрадів, що «дуже своєчасне рішення пана Байдена заборонити експорт СПГ» було «подарунком російському лідеру Володимиру Путіну».

В окремій записці WSJ стверджує, що спроба Байдена покарати Техас за прикордонну суперечку є частиною кампанії багатих донорів, включаючи родину Рокфеллерів, щоб натиснути на уряд, щоб він відмовився від ЗПГ.

Чому американські еліти та літній президент із «поганою пам'яттю» віддають Путіну ключі від глобального енергетичного королівства під виглядом «зміни клімату»?
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Це вже якесь реальне знущання  :facepalm:. Краще б ніяких санкцій не вводили. Реально ганьба  :Sho_za:.

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Індійські нафтопереробники стурбовані тим, що останні санкції США проти Росії можуть ще більше вплинути на їхню здатність імпортувати дешеву російську нафту, оскільки тарифи на фрахт зростуть і впадуть на маржу переробки, повідомили Reuters індійські джерела.


Минулого тижня США запровадили нові санкції проти Росії у другу річницю російського вторгнення в Україну та у відповідь на смерть опозиційного політика та антикорупційного активіста Олексія Навального.

Серед 500 об'єктів нових санкцій Міністерство фінансів США і Держфінмоніторинг США спрямовують дію на російського танкерного оператора «Совкомфлот» і більше десятка танкерів сирої нафти, пов'язаних з російською державною компанією.

Згідно з джерелами Reuters, нафтопереробники в Індії зараз стурбовані тим, що нові санкції ускладнять транспортування нафти з Росії на несанкційних суднах, що підвищить витрати на доставку та з'їсть маржу переробки.

Індія, як і раніше, купуватиме сиру нафту в Росії, але тільки якщо вона буде продаватися нижче верхньої межі ціни G7 у 60 доларів за барель і транспортуватиметься на несанкційних суднах, повідомило Reuters джерело в уряді Індії.

Навіть до останніх санкцій США маржа нафтопереробки для найбільших державних нафтопереробних заводів Індії впала на тлі ускладненого доступу до російської сирої нафти та стрімкого зростання фрахтових ставок через перебої в постачанні через Червоне море, повідомили Bloomberg минулого тижня аналітики та трейдери.

Протягом більшої частини 2023 року індійські нафтопереробники отримували високу маржу переробки та прибутки, оскільки імпортували дешеву російську нафту за ціною 20 доларів за барель і більше, нижчою за міжнародні стандарти.

Зниження рентабельності нафтопереробки пояснюється вищими витратами для індійських нафтопереробників через більшу конкуренцію за російські постачання в Азії, збільшення вартості фрахту та посилення санкцій США, які обмежують доступ Індії до дуже дешевої нафти з Росії.

Більш жорстке застосування санкцій Великої сімки та пов'язані з цим проблеми з оплатою гальмували закупівлі Індією деяких вантажів російської сирої нафти, оскільки танкери, які раніше прямували до Індії, повертали назад на схід, показали дані відстеження танкерів, зібрані Bloomberg на початку цього року.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

#30
Укроси не соромляться заробляти гроші на крові своїх же співвітчизників:

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

В останньому епізоді приниження для адміністрації Байдена, російська нафта скрізь продається дорожче за максимальну ціну G7.

Ще наприкінці 2022 року, коли «західні демократії» різко оприлюднили показушні санкції проти Путіна, обмеживши ціну, за якою дозволено імпортувати російську нафту, не вищою за 60 доларів, було зрозуміло, що це один із найбільших фарсів у сучасній історії, а не тільки тому що це була оптична гра, створена виключно для суспільного споживання (оскільки ніхто на Заході насправді не хотів обмежувати експорт російської нафти, оскільки результатом був би руйнівний сплеск інфляції, як тепер усвідомлює Байден), а також тому, що не було механізму примусу обмежити ціну на рівні максимум 60 доларів.

Bloomberg повідомляє, що «російська нафта продається набагато вище ліміту цін Великої сімки, який мав би позбавити Москву доходів від її війни в Україні, що свідчить про значне недотримання цього заходу», який будь-хто з напівпрацюючим мозком міг би очікувати, що, звичайно, виключає практично всіх «демократичних» бюрократів, які запровадили цю ідіотську санкцію (яка лише зробила нафтотрейдерів Vitol мільярдерами).

Згідно з даними Argus Media, чиїх цінових оцінок дотримуються деякі країни G-7, залучені до обмеження, російська флагманська нафта сорту Urals зараз продається за 75 доларів за барель на момент виходу з портів у Балтійському та Чорному морях. Представник казначейства сказав Bloomberg, що офіційні особи США відстежують зростання цін, яке вони пояснюють ширшою геополітичною динамікою, оскільки альтернатива – визнати себе ідіотами – була б занадто проблематичною.

Нагадаємо, обмеження російського ембаро вимагає, щоб будь-яка західна компанія, яка займається транспортуванням російської нафти, отримувала так звану атестацію, документ, який підтверджує, що вантаж коштує 60 доларів за барель або менше. Якщо цього не відбувається, вони не мають права надавати свої послуги. Той факт, що ціни Argus настільки перевищують цей рівень, створює те, що Bloomberg назвав «дисонансом», але те, що ми б назвали гігантським ляпасом адміністрації Байдена, який більше ніхто не сприймає серйозно.


У той час як ціна Urals майже весь рік перевищувала 60 доларів, цьогомісячне зростання до 70 доларів підвищить довіру до цих атестацій для трейдерів, які хочуть продовжувати користуватися західними послугами. Не так, щоб хтось насправді думав, що ці атестації викликають довіру, оскільки уряди, які їх дотримуються, були настільки явно зацікавлені в тому, щоб усі їх ігнорували.

Дані Bloomberg показали, що в березні 23% національних поставок сирої нафти мали страхування від розливів і зіткнень, надане членами Міжнародної групи P&I Clubs. Це означає, що трейдери підтвердили б, що вартість вантажів значно нижча за оцінку Argus ціни Urals, що явно не так, і означає, що принаймні чверть російських вантажовідправників фальсифікують дані. Менша частка переїхала на грецьких танкерах, усі з яких мали прикриття клубів IG, також вимагаючи атестації.

Смішно, але ідіоти з адміністратора Байдена сказали Bloomberg, що обмеження все ще має запланований ефект, зменшуючи суму грошей, яку Кремль отримує від продажу нафти, змушуючи товар продаватися під обмеженням через західні служби або через тіньові російські служби. Що, звісно, абсолютно не так, і зараз Путін збирає гроші від продажу нафти тим самим європейським країнам, які постачають в Україну свою найсучаснішу зброю, яку Путін потім майстерно підриває та переробляє. США планують продовжувати дотримання обмеження шляхом санкцій проти суден, що працюють у тіньовому флоті, але не будуть робити цього у відповідь на будь-які конкретні рухи ринку, сказав чиновник, побажавши залишитися анонімним для обговорення внутрішніх обговорень і з тієї причини, що це буде буде дуже соромно, якщо його ім'я стане публічним.

Представник Європейської комісії сказав, що блок усвідомлює ризик ухилення від ліміту цін і відданий крокам, які позбавлять Росію доходів, одночасно «підтримуючи стабільність глобального енергетичного ринку». Він також постійно переглядає існуючі заходи щодо дотримання обмеження та запобігання його порушенням або обходу, сказав речник, додавши, що такі заходи вимагають одностайності між державами-членами. Іншими словами, Європа з першого дня знала, що російське нафтове ембарго не спрацює, і тепер, через півтора року, звинувачує у цьому фарсі відсутність «єдності».

Останній пакет санкцій блоку був спрямований на посилення дотримання обмеження, сказав речник; очевидно, що пакет не досяг «бажаного результату».

Звичайно, не тільки Росія катається в баблі: поки вантажі Urals потрапляють до Індії, сорт торгується на рівні 88 доларів за барель — лише на 3,80 долара нижче, ніж глобальний орієнтир для фізичних вантажів, Dated Brent, показують дані Argus. Коли національна нафта ESPO залишає порт Козьміно на сході Росії, вона коштує 84 долари за барель. Він не наближався до верхньої межі ціни близько року.

Bloomberg робить висновок, що з жовтня минулого року «Міністерство фінансів США продемонструвало, що воно готове карати компанії за порушення ліміту цін, які мали місце в минулому», проте, враховуючи його бажання уникати будь-яких дій, які перешкоджають потоку нафти — і ризикують підвищенням цін — зростання основних ф'ючерсів на Brent приблизно до 90 доларів за барель може зменшити будь-який поштовх до цього на даний момент.

Іншими словами... ці фейкові санкції дають такий результат:

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Адміністрація Байдена та Міністерство фінансів США в середу оприлюднили майже 300 нових антиросійських санкцій, які особливо спрямовані на сторонні організації, які, як стверджується, допомагають Москві в діяльності з порушення санкцій.

«Майже 300 об'єктів, на які накладено санкції як Міністерством фінансів, так і Державним департаментом, включають санкції проти десятків суб'єктів, які дозволили Росії придбати вкрай необхідні технології та обладнання з-за кордону», – йдеться в прес-релізі Міністерства фінансів США.


Так звані предмети подвійного використання з Китаю є ключовим напрямком дії, яку вітають як одну з «наймасштабніших дій проти китайських компаній на сьогодні в рамках санкцій Вашингтона проти Росії». Було названо 20 компаній, що базуються в Китаї та Гонконгу.

Цілями також стали компанії в Туреччині, Бельгії, Азербайджані, Словаччині та Об'єднаних Арабських Еміратах (ОАЕ).

«Міністерство фінансів постійно попереджало, що компанії зіткнуться зі значними наслідками за надання матеріальної підтримки російській війні, і США сьогодні нав'язують їх щодо майже 300 цілей», – заявила міністр фінансів Джанет Єллен.

Це також знаменує собою найдальшу дію, спрямовану на деградацію російської військово-промислової бази, а також її програми біологічної та хімічної зброї. Наприклад, перераховані компанії, які займаються виготовленням матеріалів-прекурсорів для Росії для виготовлення вибухівки.

Минулого тижня під час візиту держсекретаря Ентоні Блінкена до Китаю він попередив про підтримку Пекіном війни Росії в Україні. «Росії було б важко підтримувати свій напад на Україну без підтримки Китаю», — заявив Блінкен, водночас стверджуючи, що Китай є «найбільшим постачальником» російської оборонно-промислової бази — хоча й не з точки зору летальної допомоги (а натомість технологій «подвійного призначення»).

Ця підтримка російської оборонної промисловості додатково становить «середньострокову та довгострокову загрозу, яку багато європейців глибоко відчувають для них», — стверджував Блінкен.

Минулого тижня він попередив, що адміністрація Байдена готова запровадити додаткові санкції проти Китаю, якщо товари та технології подвійного призначення продовжуватимуть надсилати до Росії, включно з речами, які Вашингтон раніше визнав проблемними: напівпровідники, верстати, хімічні прекурсори, шарикопідшипники, та оптичні системи. Виходячи з дій Міністерства фінансів у середу, стає зрозуміло, що санкції вже готувалися, навіть коли Блінкен був у триденній поїздці, яка включала зустріч із президентом Сі.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

Російські танкери накопичуються в морі, оскільки їх південнокорейські покупці не бажають виконувати свої угоди на тлі урядових репресій щодо ухилення від санкцій, повідомляє Bloomberg з посиланням на неназвані джерела.


Згідно з даними Kpler, біля узбережжя Оману знаходиться понад 2 мільйони барелів російської нафти, що значно перевищує середньотижневий показник січня та лютого, який становив приблизно 790 000 барелів.

Джерела Bloomberg заявили, що накопичення було викликано більш пильним контролем уряду Південної Кореї паливних вантажів, що змусило місцевих нафтопереробників і нафтохіміків побоюватися купувати російську нафту.

Посилення санкцій на експорт російської нафти підвищує вартість транспортування російської сирої нафти. Орієнтовні прямі витрати на доставку російських вантажів зараз становлять близько 6-8% від ціни бареля сирої нафти, що відправляється із західних портів Росії в Азію, згідно з даними агентства Argus, що звітує про ціни на сировину, опублікованих Bloomberg.

У березні Argus оцінив, що доставка бареля російської нафти з порту в Балтійському морі до Китаю з грудня коштує близько 14,50 доларів США, причому більше половини цієї вартості за барель можна віднести на рахунок санкцій Заходу.

Ймовірні витрати, безпосередньо пов'язані із санкціями на наймання танкерів для транспортування російської нафти, оцінюються приблизно в 773 мільйони доларів з кінця грудня 2023 року, виходячи з даних про поставки, які відстежує Bloomberg.

До війни в Україні Росія була головним постачальником нафти для південнокорейських нафтохіміків, але війна це змінила, повідомляє Bloomberg. Зараз південнокорейські виробники пластмас імпортують більше нафти з таких місць, як ОАЕ, Малайзія, Сінгапур і Туніс. Південнокорейські переробники також імпортують більше нафти з Кувейту та Оману.

Росія, зі свого боку, доставляє більше нафти до Китаю, за даними Kpler, а також до Тайваню. Минулого місяця російський імпорт склав більше половини загальних поставок нафти, які прийняв Тайвань.
Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.