Спочатку літаки, а дівчата вже потім ...

Попередня тема - Наступна тема

Wednesday

Жінки і бомбардувальники ... яка, вибачте за каламбур, бомбезна, вибачте за каламбур, комбінація  ;D



На жаль, тут не справжня і взагалі не модель, але бомбардувальник справжнісінький!

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

#1
На фото вище - носова частина легендарного бомбардувальника Avro Lancaster часів Другої Світової війни. Ця репліка знаходиться у музеї Канадського Бомбардувального Командування (не знаю, як точніше перекласти), який знаходиться у містечку Нантон, Альберта.

Цей музей (який раніше називався музеєм Товариства по Вивченню Ланкастера) відкрився в 1986 році і був заснований для захисту та реставрації літака Avro Lancaster FM159, одного з 17, що залишилися у світі. З тих пір музей розширився і включає велику колекцію літаків, багато з яких використовувалися під час Другої Світової війни. Віртуальний тур музеєм доступний ТУТ.

Щрб літати на Ланкастері, треба було мати неабияку мужність. Ланкастери були надзвичайно потужними та складними у керуванні бомбардувальниками. Їх називали "знищувачами дамб", тому що їх посилали на подібні місії. Ці літаки мусили летіти досить низько, що було ризиковано, тому що німці посилали винищувачі збивати ці літаки. Ганнери, які сиділи за склом, теж часто гинули, бо в них було легко потрапити вогнем супротивника. Багато екіпажів ланкастерів так і не повернулися у свої частини.

Так виглядав легендарний Ланкастер. Тут реальні фото часів Другої Світової:









Так літав Ланкастер - зйомки часів ВВ2:

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.

Wednesday

#2
А тут сучасне зображення легендарного Ланкастера Sugar's Blues:



Літак "Sugar's Blues" був Lancaster KB864, приписаний до 428-й ескадрильї Королівських військово-повітряних сили Канади (RCAF) ("Привиди"), яким керував американський пілот-офіцер "Overshoot" Латумер. Улюбленою піснею Латумера був джазовий хіт 1931 року «Sugar's Blues», тому KB864 було названо на честь пісні; це також було посилання на позивні KB864, NA-S; згідно з фонетичним алфавітом RAF того часу, позивний NA-S мав бути «S-Sugar». Бездротовим (радіо) оператором на борту "Sugar's Blues" був сержант Томас Уолтон, який розмалював ніс на Ланкастері, заснований на одній із відомих картин Альберто Варґаса «Дівчата Варги», що були популяпні серед екіпажів союзників під час Другої світової війни.

KB864 пережила (зверніть увагу, пілоти називають літаки "вона") війну з 21 місією на її честь, і була поміщена у відкрите сховище у місті Форт Маклеод, Альберта. Забута, "Sugar's Blues" повільно руйнувалася протягом наступних двох десятиліть.

У 1997 році було створено репліку носа цього літака і малюнок було відтворено художником з Нантона Кларенсом Сімонсеном.

На цьому відео на початку ви можете побачити процес відновлення малюнка та той самий справжній літак Sugar's Blues - зверніть увагу, який він велетенський.


А так звучала улюблена пісня пілота Латумера, в честь якої він назвав свій бомбардувальник:

Smiling gives you wrinkles. Resting bitch face keeps you pretty.